Tiiliholveja ja teatteria

Sain viime viikolla tilaisuuden osallistua bloggaajatapaamiseen TTT-klubin kutsumana, yhdessä muutamien tamperelaisten bloggaajien & teatteribloggaajien kanssa. Illan ohjelmassa oli ensin herkullinen illallinen hämyisessä holvikaarien vuoraamassa ravintola

Lue lisää »
Inspiroivaa omaa aikaa

Edellisestä postauksesta on venähtänyt jo vähän aikaa, blogin ääressä puuhastelu ei oikein sopinutkaan tähän kuukauteen, vaikka toisin suunnittelin. Nähtävää ja tehtävää on kuitenkin riittänyt, ja

Lue lisää »
Syksyn ensimmäiset

Mun ensimmäinen (ikinä) valmistunut virkkaustyö, amigurumi-kissa. Ollaan jo lokakuun puolella, mutta tässä tulee samalla tän syksyn ensimmäiset ja varmaan viimeiset värikkäät syyskuvat. Syyskuu oli kaunis

Lue lisää »
Duunia ja käsityöterapiaa

Huh, viimein viikonloppu ja sekin kohta ohi. Viikko tuntui todella pitkältä ja väsyttävältä, vaikka minkään osalta ei mitään valitettavaa olekaan. Läppäriä oon avannut tuskin kertaakaan

Lue lisää »
Elokuun lapsi

Hääkuvamuokkailuja ja aikuismaista herkuttelua goudalla ja serranokinkulla. Pahuksen ihana kahvilapöytä. Matkamuisto Seinäjoen asuntomessuilta: Seinäjoki-kuosinen keittiöpyyhe (sivuttain tosin). Mun vanhemmat kävi ekaa kertaa kylässä ja toivat

Lue lisää »
Äiti kielsi multa Pokemonit

Lounaspiknik & Pokemon GO Tampereen kansainvälisillä suurmarkkinoilla oli vaikka mitä herkullisia ruoka-aiheisia kojuja, mutta yksi mielenkiintoisimmista oli sellainen, jossa oli ruuan sijaan vastustamattoman herkullisen näköisiä

Lue lisää »